Lost U-Boats of WWII The Final Discovery
S1, A6: Inför en annalkande orkan tvingas Darrell Miklos och hans team att göra svåra val. Men efter en säsongslång sökning lokaliserar de källan till den massiva magnetometerträff som registrerats vid Target 4.