Ingen ängel The Final Girl
S1, A4: Susanne tycker Angelina beter sig märkligt och är sin dotter på spåren. När Fannys liv plötsligt hamnar i fara så leder det till en uppgörelse mellan Angelina och en skuggfigur där endast en av dem kan leva.