The First Book of Taylor
S1, A1: Efter att #MomTok-skandalen blivit viral över hela världen förändrar en chockerande händelseutveckling Taylor Frankie Pauls liv för alltid. Whitney kommer tillbaka från exil och fler hemligheter avslöjas som skakar #MomTok till dess kärna.