S1, A5: Det är Leafs mot Habs då NHL:s äldsta rivaler ställs mot varandra i slutspelet för första gången på 42 år. Förstaplatsens Toronto Maple Leafs går in i eftersäsongen med en sund laguppställning, men en mycket skrämmande skada ger kapten John Tavares ett nytt perspektiv. Wendel Clark besöker Mike Foligno i Sudbury. Leafs möter Canadiens i en intensiv 7-spelsserie.