Home Improvement The First Temptation Of Tim
S5, A2: Bud Harper, Tims nya chef, vill ersätta Al då yngre tittare inte gillar honom. Under tiden får Brad kvarsittning den första skoldagen och ytterligare en kvarsittning under kvarsittningen.