The First Time
S1, A1: Colton Underwood och Kaitlyn Bristowe är värdar för de singlar som anländer till paradiset och drar igång första utmaningen. Förälskelser och triangeldraman uppstår snabbt, och när en ny het singel dyker upp hotas vissa förhållanden innan de ens börjat.