Revenge Body With Khloe Kardashian The Former Addict & the Future Bride
S1, A4: Lauren drabbades av en traumatisk förlust och hennes tröst blev att äta - mycket. Khloe och hennes team ger henne möjlighet att lämna det förflutna och gå vidare.