The Frankenstein Chronicles The Fortunes of War
S1, A4: Marlott tar med en vettskrämd Pritty för att träffa männen som mördar för pengar. De befinner sig snart i tunnlarna under Smithfield Market, som löper mellan puben och St Bart's Hospital. I rollerna: Sean Bean, Richie Campbell, Vanessa Kirby, Eloise Smyth m.fl. Del 4 av 6: The Fortunes of War.