Fire Country The Fresh Prince of Edgewater
S1, A2: Efter att Bode gör en förfrågan om att förflyttas till en annan stad blir hans framtid i Edgewater osäker. Samtidigt går teamet ihop för att skydda staden från en förrädisk storm.