The Big Bang Theory The Fuzzyboots Corollary
S1, A3: Leonard blir deprimerad av att höra att Penny dejtar nån, men efter uppmaningar av sina vänner och kollegor lyckas han ta sig modet att bjuda en annan kvinna på dejt.