The Game Desperate Housewives
S4, A3: Bree berättar för vännerna vad hon hörde hemma hos familjen Mayfair. Stella bakar brownies till Lynette för att underlätta cellgiftbehandlingen. Susan anordnar en charadfest i kvarteret.