S1, A3: 2000: Susan Berman, dotter till en maffiamedlem och Roberts närmaste vän, hade en gangsters mentalitet och moral. Folk sa att hon gjorde vad som helst för en vän. Vissa säger att om någon visste vad som hände med Kathie skulle det vara Susan.