The getaway Alias
S2, A12: Chefen för Alliansens kontraspionage, Ariana Kane (Faye Dunaway), spårar Sydney för att hitta hennes försvunna pappa. Jack lyckas få Irinas hjälp med att hitta den som utsatt Sloane för utpressning. Under tiden riskerar Sydney och Vaughn att avslöja sina täckmantlar för SD-6 genom en romantisk middag när de är på uppdrag i Frankrike.