Jims värld The Gift Certificate
S7, A12: Jim får veta att Andy inte använt presentkortet på en middag han gav honom i födelsedagspresent och bestämmer sig för att själv använda det. Något som leder till en pinsam situation då Andy kommer ihåg presentkortet och bjuder med Jim på middag.