Invisible The Girl With the Dragon on Her Back
S1, A6: Capi avslutar sin berättelse och erkänner den verkliga anledningen till sin olycka för psykologen, då han ser verkligheten i ögonen. Läraren avslöjar mysteriet kring draken på sin rygg, vilken döljer en smärtsam historia. Efter inspektörens utredning, beslutar sig skolans rektor för att hålla ett möte i aulan.