Cold Case: The Complete Series The Good Death
S4, A23: När en sjuksköterska erkänner barmhärtighetsmord på sex patienter återupptar utredarna ett fall från 1998 om en dödssjuk man som dog på ett misstänkt sätt flera månader tidigare än väntat.