Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty The Good Life
S1, A3: Buss lämnar Lakers för att handskas med konsekvenserna av Wests chockerande besked. Han reser till Las Vegas och hamnar snart i onåd med en farlig fiende. Borta i L.A. känner sig Earvin ensam i en ny stad.