S1, A3: Alma ifrågasätts angående sitt försök att nå en upphöjd ställning i den demilitariserade zonen, och markerar tydligt vem hon egentligen strider för. Wilson gillrar en fälla för sin råtta, och Skel slits mellan Tenny och Parco.