The Finder The Great Escape
S1, A5: Walter ombeds hjälpa en trollkarl vars assistent försvunnit under föreställning. Walter och Leo hittar ledtrådar som pekar på en förfalskningsliga med hjälp Special Agent Green. Leo ber Isabel om hjälp att se efter Willa.