The Great One
S1, A4: Familjen Williams besöker Dapto Royal Show, där en meteor störtar ner i Dapto. Dess invånare börjar bete sig konstigt, ledda av en kusligt lugn Janine. Vicky känner sig ouppfylld av Kevin och vänder sig till Janines nya självkärlekskollektiv. Samtidigt är Alison fast besluten att skaffa de bästa utställningsväskorna för att imponera på Rosie Yodels.