Beverly Hills 90210 The Green Room
S1, A2: Andrea ger Brandon i uppgift att skriva en artikel om hur det är att vara ny elev på West Beverly och knyter an till en elev som är mobbad. Brandon lär känna Dylan McKay, enstöringen med attityd.