The Guilty Girl's Handbook
S4, A8: Hanna utformar en desperat plan för att rädda sin mor från en dom och vänder sig till den enda personen som hon tror kan hjälpa: Mona. Caleb försöker övertyga Hanna att Mona inte är pålitlig, vilket får Mona att bevisa sin lojalitet på ett oväntat sätt.