The Defenders The H Word
S1, A1: Fyra Marvel-hjältar bekämpar orättvisor, omedvetna om att deras vägar är på väg att korsas. Danny Rand (Iron Fist) och Colleen Wing följer kriget mot The Hand till New York City, där Matt Murdock (Daredevil) har gett upp sitt liv som vigilante efter Elektra Natchios död. Luke Cage återvänder från fängelset, där detektiv Misty Knight informerar honom om problem på gatan. En mystisk kvinna sätter igång en destruktiv plan. Jessica Jones letar efter en försvunnen make och gör en upptäckt när uppståndelse drabbar staden.