The Handies
S1, A6: Dapto är värd för handbolls-OS! En chockerande tragedi drabbar laget, så Koala Man kliver upp för att bilda ett nytt. Han rekryterar Alison och Liam och coachar dem att spela rättvist, men Big Greg har andra idéer om hur han ska slå Sydney-laget som coachas av hans känslolösa bror, Huge Greg. Vicky och Janine letar efter ett par mystiska solglasögon för att ge laget tur.