S1, A4: Det är premiärkväll! Jack brottas med drama mellan dansarna medan Geneviève rör upp en internationell skandal. Samtidigt hettar det till mellan Cheyenne och Gael, och Tobias och Gabin har svårt att knyta an till varandra.