S1, A2: Danny börjar forska mer om organdonationsprocessen. Efter att ha hittat organdonatorer, beger sig Danny ut efter det första målet, Verma och ett okonventionellt sätt att hjälpa Josh. Kabir vägrar släppa sina bekymmer när han och Ria ansöker om skilsmässa.