S2, A2: Kriminalinspektör Thomas Andreasson och hans kollega Mia Holmgren fortsätter utredningen av mordet på advokaten Oscar Juliander. Henrik har svårt att acceptera att Nora vill skiljas och gör allt han kan för att få henne att ändra sig.