S8, A16: När gänget får höra om ett experiment utformat för att få deltagarna att bli förälskade ställer Sheldon och Penny upp som ett skämt. Leonard, Amy, Raj och Emily ägnar kvällen åt att försöka fly från ett rum med en zombie i.