S1, A1: Under en direktsändning förlorar tv-programledaren Silvio Santos sin röst, vilket gör hans team på SBT förtvivlat. Santos får rådet att snabbt befordra den unga och populära Gugu Liberato att ersätta honom för att skydda reklamintäkterna, men han vill inte. År 1945 står den unge Silvio inför ekonomiska problem hemma, men upptäcker att han har en gåva: sin röst. Han börjar arbeta som gatuförsäljare på Rio de Janeiros gator.