Hina Logic: From Luck & Logic The Journey of a Thousand Miles Begins with Effort
S1, A5: Its class S's first practical exam. Yayoi intends to take first place, and when she hears Logicalists currently on active duty are going to participate in the practical exam, she puts even more effort into her goal.