Sleeping With Death The Key to Murder
S1, A6: A young teacher's assistant is raped and fatally shot in the middle of the night; her roommate, awakened by the noise, calls 911 and reports it as a suicide, beginning an intriguing mystery of motive, heartbreak and a tragic discovery.