S2, A17: Betty saknar Henry och försöker ignorera sin dragning till Gio. Hilda försöker få tränaren Diaz att lägga märke till henne. Amanda går med på att göra en dokusåpa tillsammans med sin pappa, rocklegenden Gene Simmons. Wilhelmina återvänder till Mode.