The Kids Aren't All Right Justified
S5, A2: När Boyds plan för att hindra Ava från att ställas inför rätta hotar att avslöjas, ställer en oväntad återförening med Loretta McCready Raylan mot två torpeder som arbetar för en hänsynslös knarkkung.