The Letter Cold Case: The Complete Series
S1, A13: Rush ställs inför sitt äldsta mordfall hittills när Sarah Tucker, det 40-åriga barnbarnet till Sadie Douglas, som mördades 1939, överlämnar brev som Sadie skrev till Sarahs mamma.