The Liar and the Whore
S2, A11: Nate och Brenda får råd av rabbi Ari, vilket får dem att vara mer ärliga i sitt förhållande. Ruths behov av att kontrollera Nikolais och Claires liv får henne att inse att det kanske är hon som behöver hjälp.