S5, A3: T-Bag överfaller Sara och varnar henne att två av Poseidons följeslagare, Van Gogh och A&W, följer efter henne. Samtidigt försöker Lincoln att hämta sitt konfiskerade pass för att fly från Jemen och Michael planerar sitt nästa drag.