The Light Music Club, Together Again White Album 2
S1, A3: The elite student in music room two turns out to be Haruki's delinquent classmate, Kazusa Touma; with his characteristic pushiness, he tries to get her to join the light music club; his pushiness backfires, and only makes her more annoyed.