The Live Data
S1, A6: I Kolkata är virusspridningen ett faktum. Meenakshi kopplar Kolkata-viruset till Littnong-viruset. Det hon inte vet, är att folk hon litar på undanhåller sanningen för henne. Hon måste åka tillbaka till Littnong för att hitta fler ledtrådar.