S2, A12: Det är alla hjärtans dag och Sandys och Kirstens konflikt om Rebecca fortsätter. Ryan försöker sluta fred med Caleb för att få tillbringa alla hjärtans dag med Lindsay. Seth, Zach och Summer åker till San Diego.