Cold Case: The Complete Series The Long Blue Line
S6, A22: Teamet utreder mordet från 2005 på den första kvinnliga kadetten på en lokal militärskola i del ett av säsongsfinalen. 16 PEARL JAM-hits finns med som exklusiv musik.