Beverly Hills 90210 The Loo-Ouch
S10, A5: Steve och Janet berättar för hennes föräldrar om graviditeten och förlovningen. Deras reaktion blir att fördöma Janet. Matt och Noah erbjuder sig att flytta ut så att Steve, Janet och babyn kan flytta in.