Sex and the City The Man, The Myth, The Viagra
S2, A8: Behöver nutida singlar nutida myter för att kunna dejta? Tjejerna diskuterar vandringssägner om förhållanden, och Carrie och Mr Big fortsätter sin förbättrade relation. Miranda raggar upp en bartender som är en bra kille.