It's Always Sunny in Philadelphia The Maureen Ponderosa Wedding Massacre
S8, A3: I detta specialavsnitt för Halloween våldgästar Dennis och gänget Maureens bröllop för att se till att han kommer att hålla sitt löfte - men de blir istället indragna i en kamp mot zombies.