The Melancholy of Haruhi Suzumiya The Melancholy of Haruhi Suzumiya I
S1, A1: Haruhi Suzumiya is an eccentricity who dislikes the ordinary. If she could just meet an alien, time-traveler, or esper, her life would be made! Unfortunately, things just aren’t interesting. Until she decides to shake things up with her own club.