The Melancholy of Haruhi Suzumiya The Melancholy of Haruhi Suzumiya IV
S1, A4: Haruhi just wants something exciting to happen. But she doesn’t realize crazy things are happening all around her! Like when Ryoko suddenly attacks Kyon, claiming she’ll kill him. An epic, bizarre battle occurs, and things finally start to click for Kyon.