S5, A23: Rättegången mot Alison inleds, och den en gång så självsäkra ledaren är inte längre säker på sitt öde när såväl hennes som hennes närståendes lögner avslöjas. Spencer, Aria, Emily och Caleb letar efter bevis för att rentvå den fängslade Hanna.