The Mighty Nein The Mighty Nein
S1, A4: Anklagade för karnevalmassakern måste The Mighty Nein enas för att rädda en ung flicka och rentvå sina namn, om de inte dödar varandra först. Samtidigt påbörjar Essek och Trent Ikithon sina experiment med Ljuset. Trent är exalterad över konsekvenserna, vilket får Essek att ifrågasätta sin val.