S1, A2: I ett försök att rädda sitt äktenskap reser M.O.D.O.K. med Jodie tillbaka i tiden, till en konsert de missade då de gick på college. Under en avstickare för att döda barnversionen av sin chef på GRUMBL blir M.O.D.O.K. och hans Jodie attackerade av en ung M.O.D.O.K., som av misstag absorberar deras tidkristaller och strandsätter dem i år 2002. Paret försonas men är fast i det förgångna tills de kommer ifatt nutiden. Väl i nutiden hindrar de sig själva från att åka till det förgångna, och raderar hela sitt äventyr från tidslinjen.