The Simpsons The Mook, the Chef, the Wife and Her Homer
S18, A1: Lisa blir kompis med Michael, son till stadens maffiaboss Fat Tony. När Maffiabossens fiender får tag på Fat Tony blir det sonen Michael som måste ta över som chef. Michael inte är intresserad av jobbet, men det är Bert och Homer.