The Mother of All Dates Baby Daddy
S4, A7: Bonnie är deprimerad på grund av alla förlorare som hon har dejtat på sistone, så Ben och Danny tänker förvandla hennes kärleksliv till en tävling - den som sammanför henne med en hyfsad kille vinner.